7 de julho de 2011

Outfit post- Wild as the Wind

Olá! Finalmente faço outro outfit post. Sei que já não faço um há muito tempo e sinto-me mal por isso.
Vou confiar-vos um segredo. Eu estou sempre atrasada para qualquer sítio que vá e como consequência não tenho tempo de tirar fotos antes de sair. Quando volto não tenho vontade. Tenho de me habituar a tirar fotos durante o dia. O problema é que me sinto um pouco constrangida em posar no meio da rua. Para ser sincera sinto-me constrangida a posar em casa para a minha mãe. Esta fotos foram tiradas por mim daí o meu maior à vontade. O problema é que não tenho um comando para a máquina o que dificulta imenso tirar fotografias focadas. Bem, não se pode ter tudo. Espero que gostem.

Hey! Finaly I bring you another outfit. I know I've been really bad at posting outfit photos.
I'm going to let you in a little secret. I'm always late everywhere I go therefor I never have time to take outfit photos befor I leave. When I get back I can't be bothered. I have to get in the habit of taking photos on the go, like during the day. The thing is I feel a bit awkuard posing in the middle of the street. To be honest I feel awkuard posing at home just for my mom so there you go. These pics I took myself so I felt a little bit more confortable. The thing is I don't have a remote for the camera and that makes it difficult to have focused pictures. Oh well you can't have everything. Hope you enjoy.





Saia/Skirt: H&M; Blusa/Top: Berska (super old); Brincos/Earings: Bijou Brigitte; Mala/Bag: Vintage; Sandálias/Shoes: Stradivarius.
não me lembro onde comprei o colar.
can´t rememer where I got the necklace.



Love

LVB

7 comentários :

Sofia (Never Stop Dreaming) disse...

De nada. Beijinhos :*

Amber Blue Bird disse...

remote or not, I think you take great photos

Maria Ana disse...

Gira!! :) adorei!

beijinhos
www.thebeautylover.blogspot.com

p.S. as fotos estão mais que decentes!

João Lopes disse...

As duas últimas estão compeltamente lindas Luci :) *

Irene's Closet disse...

Lovely necklace! :)

Irene's Closet

Fashion Cappuccino disse...

You look so pretty and fresh! I'm in love with your necklace! It's gorgeous! xoxoxoo

Gorgeous Clara disse...

I like the skirt!