In Kate Moss wedding wedding dress

Kate gets Married



Não sou grande fã da Kate Moss contudo não tenho nada contra ela. Não sigo cada passo que dá nem sabia que ela se ia casar mas encontrei estas fotos e achei que estavam todos tão lindos e elegantes que não podia passar sem postar algumas fotos.
As meninas estão tão lindas com as coroas de flores. E o vestido da Kate é lindo também. Adoro especialmente a parte de baixo. É um John Galliano e acho que foi uma escolha muito adequada. Está realmente bonita. Têm todas um ar muito primaveril.
Só tenho um certo problema com o noivo. Não gosto do facto de ele estar a usar óculos de sol nas fotografias e também não acho muita graça às botas para um casamento.
De resto estou muito bem impressionada. Espero que sejam muito felizes.


I'm not a huge fan, she doesn't really mean much to me. I don't usualy follow her every move and to be honest I didn't even know she was going to get married but I stumbled across these pictures and I thought they all looked so nice and elegant that I couldn't not mention them.
All the little girls look so cute and summery with the flowers on their head. Kate dress is beautiful too. Love the bottom part. It's a John Galliano gown and I think it was a really good choice. She's absolutly stunning.
I just have a bit of a problem with the groom. I don't like the fact that he's wearing sunglasses for the pictures and I don't fancy those boots that much either.
Otherwise I'm very impressed and I hope they are very happy!


Love


LVB

Related Articles

4 comentários:

Anónimo disse...

Não percas as novidades no meu blog !! :)

Beijinhos

bazarsaldos.blogs.sapo.pt

Página ao Lado disse...

achei que o vestido lhe assentava bem! é o estilo dela! (:

http://paginaaolado.blogspot.com

Gorgeous Clara disse...

I´m not a crazy fan of her style either. I think she's made a huge impact on streetstyle but she's not one of my fashion icons. But I do loooove her dress, it's one of the most beautiful wedding dresses I've ever seen.

Mandy disse...

She looked so wonderful, what a great couple! Great post <3