27 de maio de 2011

Time Flies By /outfit post/



Resumindo: Hoje o tempo esteve louco e não sabia o que vestir. Acabei por optar pelas minhas sempre fieis calças de ganga da Springfield e as botas do Calçado Guimarães. Juntei esta blusa, que é à primeira vista bastante simples mas que tem uns detalhes muito interessantes nas mangas e uns botões em baixo. A blusa também é da Springfield. O laço e a mala são da Primark, o colar da Stradivarius e os brincos não me lembro. Comprei-os há uns tempos.
Estas fotos foram tiradas na cidade (sim porque eu sou do campo e hoje fui à cidade =P ). Fui entregar uns CVs e marcar uma consulta no dentista. Um dia super banal.


Long short story: Really crazy weather today, which meant I had no idea what to wear. Ended up turning to my always faithfull jeans from Springfield and my boots from Calçado Guimarães which is Portuguese so to bad for everybody else :( Then I threw on this cute t-shirt which is really simple, but has really cool detailing on the sleeves and some buttons on the bottom just for fun. It's also from Springfield. The bow on my head and the handbag are from Primark, the necklace from Stradivarius and the earings I can not remember. I bought them a long time ago.
These photos were taken in town, just handing in some CV's, getting a dentist appointment and that was about it.






Love

LVB