In look of the day outfit of the day Zara

Dress it!

Olá! Estou um pouco obcecada com "outfit" post, peço desculpa. Acho que tenho fases em que não quero mais nada a não ser mostrar-vos o que visto e depois tenho outras em que não me consigo dar ao trabalho. Isto não soa muito bem. Que se lixe. Faço o Dress up...coiso amanhã.
Hoje fui visitar a minha nova prima. É linda.
Paz.

Hey! I've gone a little crazy with outfit posts, I'm sorry. I feel like I have spells where I can't get enough of outfit posts and then other when I can't be bothered. This sound wrong. Oh well! I'll do Dress up...thing tomorow. I went to visit my new born cousin. She lovely.
Peace.



Vestido- Zara; Mala- Primark; Pulseiras- Bijou Brigitte; Brincos- Bijou Brigitte; Sandálias- Zara.

Dress- Zara; Handbag- Primark; Bangles- Bijou Brigitte; Earings- Bijou Brigitte; Sandles- Zara.


Aqui está uma das prenda de anos de que falei.
Here is one of the birthday presents I talked about.



Love

LVB


Related Articles

3 comentários:

Catarina Silva disse...

vestido lindo :)

Le Rouge disse...

Oh, gosto tanto, e gostava tanto de usar vestidos compridos, mas sou um pouco baixa...

nicki disse...

Cute dress!