In inspiration pictures

Home Sweet Home

Finalmente estou em casa! Depois de trabalhar 10 horas estou praticamente em coma. Por isso peço desculpa mas só tenho algumas fotos de inspiração para vos mostrar. Espero mesmo voltar ao normal na próxima semana, mas o trabalho tem ocupado muito mais tempo do que eu imaginei.

Yeah, I'm home! After working a killer 10 hours today I'm practically dead. So I'm sorry but all I have for you tonight is a few inspirational pictures. I really hope that next week I will be back to normal, but work is taking up so much more time than I ever imagined.







Desculpem a escolha de fotos um bocado sem sentido, mas é nestas coisas que tenho pensado, fotografias e objectivas, vestidos lindo, comboios, praia e cabelo maravilhoso.

Sorry for the radom pics, but this is what I'm thinking of, pictures and lenses, lovely dresses, trains, beach and lovely hair.

Love

LVB

Related Articles

0 comentários: