20 de fevereiro de 2011

Spain Pictures

No início do mês mencionei que tinha ido passar uns dias com os meus pais a Espanha. Os meus pais organizam um torneio de golf para seniores todos os anos e fui visitá-los. Pode dizer-se que não quis ficar fora de cena e infiltrei-me numa das aulas de golf. Aqui podem ver os resultados (que de acordo com o meu pai não são nada maus). Infelizmente o meu pai não tirou mais fotos e as que se seguem são do swing sem bola, contudo dá para ficarem com uma ideia. Eu juro que depois acertei mesmo na bola ahaha.

Earlier in the month I told that I spent some days in Spain with my parents. They organize a golf tour for seniors every year and I tought I should go and join them for a few days. And you could say I decided I want to have a bit of the action so I managed to have a short golf lesson. Here are the results (that acording to my dad are not that bad). Unfortunatly he didn't take many pictures and the ones you see here are just pratice swing without the ball. But I swear that I can hit the ball ahah.


E isto foi o que eu vesti para a minha aula (nada apropriado da cintura para baixo). Não estava propriamente preparada. Por isso pessoal já sabem que devem sempre estar preparados para o inesperado.

And this is my super apropriate (not, apart from the waist up) golfing outfit. I wasn't really ready for that. So people outthere always pack for the unexpected :)


Love

LVB

Facebook, Twitter and Bloglivin'.

3 comentários :

Meggstatus disse...

What a perfect golfing outfit, I love that you added the personal touch of your flower tennies!

Fashion Smiley disse...

yoou have a great blog
I am your new reader, visit my blog
http://fashionsmiley.blogspot.com/

the Addicts Fashion disse...

Nice ouftig for golfing!!


Don't miss the CASHMERE-giveaway on my blog! ;-)
Lisa- theaddictsfashion.blogspot.com