In new years resolutions

New Year's Fashion Resolutions

Português: Não é uma boa altura da minha vida para fazer resoluções, pois sei que o mais provável é não conseguir concretizar nada e isso só me ia fazer sentir mal. Mas há umas certas resoluções das quais eu não posso prescindir e que só pensar nelas me fazem momentaneamente feliz. Aqui vão as minha resoluções de moda para 2011:

English: It isn't really a good time to make resolutions for me because I most probably will not go through with them. But Fashion resolutions are another story and at least I'll be happy while I'm thinking about them. And here they are:

1- Pelo / Faux Fur


2- Óculos de sol / Sunglasses:


3- Chapéus / Hats:


4- Sapatos / Shoes:


5- Malas / Bags:



6- Saias Compridas / Long Skirts:


 7- Headwraps:


8- Renda / Lace:


9- Maquilhagem / Make up:


10- Cabelo metade rapado / Half Shaved Hair:


Feliz Ano Novo!!!

Happy New Year!!!

Related Articles

0 comentários: