11 de dezembro de 2010

How to start?

Estou a usar blusa da H&M, casaco de manha da Zara, Botas das Sradivarius e mala da Bershka.
I'm wearing top from H&M, Cardigan from Zara, Boots from Stradivarius and handbag from Berska.

Portugês: Olá! O meu nome é Lúcia tenho 18 anos e vivo em Portugal.
Começar a fazer este blog no Inverno vai ser um bocadinho difícil uma vez que tenho sempre mais dificuldade em vestir-me quando está frio, mas espero mesmo assim satisfazer as vossas necessidades e ajudar da melhor maneira que sei.
Beijinhos
LVB

English: Hey! My name is Lúcia, I'm 18 and I live in Portugal. I'm writing in English because I believe it will be easier to get through to most people around the world.
Starting this blog in the winter is goin to be difficult for me because I find that it's harder to get dressed when it's cold.
So I hope I live up to everybody's expectations and that you all enjoy this blog as much as I hope I will.
Love xx
LVB

0 comentários :