In outifit of the day

Flowers in the rain

Português: Melhor do que calças de fato treino e blusa de malha num dia de chuva? Pois também acho que não há. Depois só para não ter um ar muito desleixado põe-se um blazer por cima e está pronto! Sai de casa com uns botins pretos, mas pelo caminho tive de os descalçar para ir pôr umas capas (maldita calçada!!!!!) Tive de recorrer aos meus sempre fieis Converse All Star que tenho há não sei quantos anos e que têm não sei quantos buracos, ou seja não são muito bons para tempo de chuva "but who cares?"
Caso ainda não tenham reparado estou obcecada pelos lenços na cabeça. O meu pai hoje perguntou-se se estava mal da cabeça ou queria esconder o cabelo por alguma razão. Disse-lhe que não -.- e ele disse-me que não me preocupasse que me ficavam bem. Acreditei nele claro x)

Beijinhos,
LVB

English: Can you do better then swetpants and knit sweater on a rainy day? I don't think so. For the final touch pair it all up with a blazer so it doesn't look to slacky and you're ready to rumbleeee! When I left home I was wearing some really nice boots but I had to change them because they were getting ruined on the heels. So I turned to my always faithfull Converse All Stars that I've had for centuries. They're not the best for rainy weather but who cares?
I'm kinda obsessed with head wraps just in case you haven't noticed x)
Have a nice afternoon!

Love xx
LVB

Related Articles

2 comentários:

The Black Corset disse...

The headwrap looks fantastic, I have to say that I have always wanted to try one but I have never got around to it. Also, Converses are fantastic, they are always so handy and comfortable to wear!

SO disse...

love your headbands! they look really good on you!
sofia
http://philosophie-my.blogspot.com