20 de dezembro de 2010

favourite campaign photos H&M fotos favoritas da campanha

Português: Desde a primeira vez que entrei na H&M do chiado e me deparei com as fotos da campanha de Natal que estou apaixonada! São tãoooo lindas. Tenho de admitir que a minha primeirissima impressão foi: Oh não o amor da minha vida desapareceu! Mas depois percebi o quanto aquelas fotos eram perfeitas especialmente nesta quadra.
Aqui estão as minhas favoritas.

Feliz Natal
LVB

English: Ever since I walked in H&M and I saw the amazing photos for the holiday campaign that I'm in love with them! They're so beautiful! I have to admit that the first thing that crossed my head was: OH NO! where is the love of my life? But after the first shock of having to give up the daily visits to Jon Kortajarena I understood how amazingly perfect the campaign is!
Anyway these are my favourite ones.

Happy Christmas
LVB




0 comentários :